28 lutego 2013

Porządek w biblioteczce

Czołem. Dzisiaj ogarnąłem książki zza szyby mojej szafy, która robi za biblioteczkę. Znalazłem książki, o których zapomniałem. Są to przede wszystkim jakieś stare książki dla dzieci, młodzieży - które przeczytałem. Jednak na uwagę zasługują przede wszystkim klasyki - takie jak np. "Krew elfów" Sapkowskiego. Sprzątałem, by znaleźć książki pomocne do matury, których to miałem wiele w szafce, ale dopiero teraz do nich sięgam. Głównie są to vademeca z polskiego, jeszcze z czasów gimnazjum. Piszę tego posta przede wszystkim, aby się pochwalić odkryciami. Poza wspomnianym tomem Wiedźmina, odkurzyłem serię o Dexterze Morganie. Książki do czytania przerzuciłem do mojej wirtualnej biblioteki na portalu lubimyczytac.pl. Niestety, nie wszystkie uda mi się przeczytać (znaczną część już przeczytałem wcześniej, kiedy nie prowadziłem bloga, a inne mnie już nie interesują, wyrosłem z nich). Więcej info wkrótce! Jutro recenzja "Nie mów nikomu" Cobena (przeczytałem ją kilka dni temu, ale nie miałem czasu napisać recenzji). Dzisiaj widziałem film pod tym samym tytułem - adaptację książki, o którym też wspomnę w jutrzejszej notce. Kolejne przemyślenia... robiąc porządek z serią "Dextera" Jeffa Lindsay'a, zauważyłem, że za kolejny tom z serii o seryjnym mordercy odpowiedzialne będzie wydawnictwo albatros. Całość opatrzona w te śmiesznie proste i według mnie mało klimatyczne okładki (podgląd). Mam nadzieję, że na razie tylko brakuje informacji na stronie wydawnictwa Amber, które to było odpowiedzialne za wcześniejsze publikacje. Nie wyobrażam sobie skompletowanej serii z różnych wydawnictw, nawet, jeśli Albatros postanowi wydać swoją wersję wcześniejszych powieści Lindsay'a. Korzystając z okazji, chciałbym zachęcić wszystkich do komentowania postów na OsomBuks. Chwila czasu, a dla mnie bardzo pomocna sprawa. To tyle, pozdrawiam!

Brak komentarzy

Prześlij komentarz