18 maja 2013

Po maturach, wielki come back

Za mną już wszystkie matury pisemne, zostały mi tylko ustne. W następnym tygodniu. Paradoksalnie najgorzej napisałem język polski - od zawsze uważałem, że nie umiem pisać. Wracając do tematów bardziej książkowych - zacząłem czytać "Pana Lodowego Ogrodu". Na razie jednak nie będę pochłaniał tej książki, gdyż jak już wspomniałem - przede mną ostatne egzaminy (znów boję się tylko polskiego). Jednak wszystko jest na dobrej drodze, wracam z książkami i recenzjami. Przede mną najdłuższe wakacje w życiu! Mam nadzieję, że będą owocne na OsomBuks. Już niedługo.

2 komentarze

  1. Dasz radę na maturze :) Nic innego, jak czekać na nowe recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki, jakoś dałem radę i wcale nie było tak źle. Takie komentarze są budujące ;] Mam najdłuższe wakacje i tyyyle książek do przeczytania jeszcze.

    OdpowiedzUsuń