28 stycznia 2013

No to zaczynam(y)

Mój pierwszy post, mam nadzieję, że nie ostatni. Więcej napiszę później, ale teraz powiem, o czym będzie blog - o książkach. A konkretnie będę tu zamieszczał recenzje (napisane oczywiście przeze mnie). Nie umiem pisać, także wszystkim, którzy spodziewają się patetycznych tekstów, bez jakichkolwiek błędów językowych, itp. serdecznie odradzam odwiedzania bloga. Więcej o mnie w zakładce "O mnie" :). Miało być krótko, więc się nie rozpisuję.



Informacje o książce
Autor Harlan Coben
Tłumaczenie Maria Kosińska
Seria Pieśń Lodu i Ognia Tom I
Tytuł Nie mów nikomu
Tytuł oryginalny Tell no one
Wydawnictwo Albatros
Data wydania 15 listopada 2012
Oprawa miękka
Liczba stron 352
Cena z okładki 24,99 zł
Ocena 8-/10
[Opinia na LubimyCzytac.pl] Pieśń Lodu i Ognia: [Gra o Tron] | [Starciew] | Tekst4 | Cooodyuyj yrhdbbd | Resgs gs ewrb | Resgs gs ewrb | Resgs gs ewrb | Resgs gs ewrb | Resgs gs ewrb |

6 komentarzy